مقاله تاثیر ابعاد نام تجاری خدمات در وفاداری به نام تجاری

|375559|que|دریافت فایل با موضوع|The effectsofservicebranddimensionsonbrandloyalty تاثیر ابعاد نام تجاری خدمات در وفاداری به نام تجاری چکیده مقاله حاضر از یک نسخه اصلاح شده مدل حکم خدمات تجاری (SBV) استفاده می کند. هدف این مقاله گنجاندن وفاداری به نام تجاری خدمات به عنوان یک معیار و...
در این پست قصد معرفی فایل مقاله تاثیر ابعاد نام تجاری خدمات در وفاداری به نام تجاری را داریم با ما همراه باشید.

The effectsofservicebranddimensionsonbrandloyalty

تاثیر ابعاد نام تجاری خدمات در وفاداری به نام تجاری

چکیده

مقاله حاضر از یک نسخه اصلاح شده مدل حکم خدمات تجاری (SBV) استفاده می کند. هدف این مقاله گنجاندن وفاداری به نام تجاری خدمات به عنوان یک معیار وابسته نهایی در خروجی ارزیابی مشتریان از ابعاد نام های تجاری مختلف و ارتباطات، و همچنین بررسی امکان تعمیم مدل اصلاح شده ی SBV به دو بخش متفاوت خدمات و تنظیمات فرهنگی می باشد. دو مطالعه با استفاده از نظرسنجی بر خط در دانمارک و نروژ در دو صنعت خدماتی مختلف ( به ترتیب در شرکت های هواپیمایی و بانک ها) انجام گرفت. یافته های قبلی نشان داد که شواهد نام تجاری میزان رضایت مشتریان، رضایت و وفاداری مشتریان به خدمات نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. علاوه بر این، برخلاف یافته های قبلی، عناصر ارتباطات کنترل شده ( به عنوان مثال ترویج و تبلیغات) تاثیری روی میزان رضایت مشتری در مارک های خدماتی ندارد. با این حال، همان عناصر ارتباطی به طور مستقیم و معنی داری ادراک مشتریان از ابعاد نام های تجاری مختلف و نگرش کلی آنها نسبت به نام تجاری را شکل می دهند.

کلمات کلیدی: نام تجاری خدمات، نگرش نام تجاری، میزان رضایت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری

سال انتشار : 2013

تعداد صفحات انگلیسی : 9

تعداد صفحات ترجمه شده : 20 word



مطالب دیگر:
🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های مدیریت زنجیره تأمین🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های نوآوری سازمانی🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های خصوصي سازي🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های ارزش افزوده اقتصادي🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های معنویت در کار🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های فرهنگ سازمانی🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های کیفیت خدمات🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های رضایت مندی مشتری🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های هوش بازاریابی🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های هوش هیجانی🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های حافظه فعال🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های نارساخوانی🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های صنعت گردشگری🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های عملکرد کارکنان🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های کیفیت حسابرسی🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های ضمانت نامه بانکی🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه و کاربردهای فناوری اطلاعات🔗مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه و اصول مدیریت دانش🔗تحقیق تفاوت انقلاب اسلامى با انقلابهاي ديگر🔗تحقیق فرمان کشف حجاب🔗تحقیق لحظه به لحظه با کودتاي ننگين 28 مرداد 1332🔗تحقیق آزادى و عدالت در انديشه امام خمينى(ره)🔗تحقیق امام خمينى از ولادت تا رحلت🔗تحقیق تفسیر امام خمینی «ره» از حدیث ثقلین🔗تحقیق مذهب، سنت و مدرنيته در انقلاب ايران